درباره ما

ما و آرمان پادوسپان صنعت

در سال ۱۳۸۰ با باور توانمندی و نیاز در بخش خصوصی و با هدف کمک در ایجاد و توسعه و بهبود واحدهای صنعتی شرکتی را ایجاد کردیم، به مرور و با ورود شرکاء و همکارانی ارزشمند و به مدد پشتیبانی مشتریان گرانقدری که داشتیم در طول سالهای متمادی تجربه و دانشی را کسب نموده ایم تا بتوانیم در ایجاد و توسعه و بهبود کسب و کار همراه سرمایه گذاران و مدیران و بازیگران این حوزه بوده و با کمک به ایجاد ثروت و ارزش افزوده گامی برای رشد و شکوفایی میهن عزیزمان برداریم.

در توسعه فعالیت هایمان و با ارتقاء جایگاه مشاوران بر این باوریم که طرح ها و راه حل های ایجاد و توسعه کسب و کار،مجموعه ایی از دانش و فعالیت های مهندسی و مدیریتی و افتصادی را در کنارهم نیاز دارند. با این تفکر همواره در توسعه و ارتقاء دانش همکاران و تیم کاری و مدیریتی مان کوشیده ایم.

در طی این سالها در پادوسپان صنعت تلاش کرده و خواهیم کرد تا با ارائه خدماتی متمایز در جهت آبادانی کشور عزیزمان بکوشیم. و از سرمایه های مادی و معنوی ایران و ایرانی پاسبانی کنیم.

0
پروژه در حوزه های مختلف مشاوره
0
+
سال سابقه فعالیت
0
مشتریان بزرگ و متوسط
0
میلیون یورو سرمایه هدایت شده

چشم انداز ما

  • اولین انتخاب مشتریان به عنوان مشاور در تمام حوزه های ایجاد و توسعه کسب و کار برای مشتریانی که فقط یک بار از خدمات ما استفاده کرده اند.
  • مشاوره واقعی در حوزه سرمایه گذاری و کسب و کار با  هدف پشتیبانی از حدافل یک میلیارد یورو سرمایه گذاری محقق در سال.

مأموریت ما

  • ایجاد سازمانی چابک و مورد اطمینان برای ارائه خدمات به گروه هدف.
  • توجه به کیفیت و خلاقیت به عنوان کلیدی ترین عامل موفقیت در همراهی با مشتریان برای ایجاد و توسعه کسب و کار.
  • ارائه خدمات متنوع به گروه هدف در قالب راه حل های ایجاد و توسعه کسب و کار.
  • ساختار شفاف و پاسخ گو در ارتباط با جامعه هدف.

ما و باورهایمان در پادوسپان صنعت

ما به عنوان مشاور و بازوی فکری متعهد به ارائه بهترین خدمات و راه حل ها در راستای منافع کارفرما و در چارچوب قرارداد و توافق های منعقده هستیم. در هر مرحله از اجرای پروژه، صداقت و صراحت را به عنوان یک اصل مهم اخلاقی رعایت می کنیم. و احترام به شأن حرفه ای خود را یکی از اصول مهم اخلاقی پادوسپان صنعت می‌دانیم.

مسائل هر پروژه اسرار مشتری است، بر این اساس باور به محرمانگی اسرار و امانت‌داری حتی پس از اتمام قرارداد در مجموعه پادوسپان صنعت وجود دارد.

پایبندی به تعهدات در پادوسپان صنعت یک اصل مهم اخلاقی است و انجام کار درست و حرفه ای و رسیدن به نتایج از کسب درآمد مهمتر است.

دانش روزآمد و فرآیندهای بهینه بخش جدایی ناپذیر حرفه ما است. سازمان ما به صورت مستمر از بروز رسانی در این حوزه ها پشتیبانی می نماید و دریافت انتقادات و نظریات مشتریان و مخاطبین چراغ این راه است.

سرمایه گذاری اصیل و واقعی و توسعه کسب و کارها کلید اصلی توسعه اقتصادی کشور است

با باور به موضوع فوق و اهمیت به منافع ملی، مسئولیت های اجتماعی مرتبط  را به عنوان بخش جدایی ناپذیر از حرفه خود پذیرفته ایم.

در صورت نیاز مشتری به خدمات ما حتی خارج از برنامه کاری توافق شده، و برای کمک به اهدافی که بزرگ تر از توافق های کاری ما است کوتاهی نخواهیم کرد مشروط به آنکه مخل برنامه های اصلی نشود.

ما به مشتریان خود تنها از منظر قراردادهای جاری نمی‌نگریم. بلکه روابط بلندمدت با مشتری اولویت ماست. بنابراین بعد از پایان هر قرارداد روابط خود را با مشتری حفظ می‌کنیم. نتایج مشاوره‌های خود را دنبال می‌کنیم. و سعی می‌کنیم در طول مسیر کسب و کار مشتری همیشه در کنار او باشیم.

تقدیرنامه ها

افتخار می‌کنیم که سالها تلاش این شرکت از چشم جامعه دانشگاهی، صنعتگران، تشکل‌ها، مسئولان، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط دور نبوده‌است. برخی از تقدیرنامه های شرکت در اینجا ارائه شده است.

تاریخچه ما

مسیر موفقیت ما

به مدد دانش و اندوخته ایی که از تجربیات متعدد قبلی در زمینه ایجاد و توسعه واحد های صنعتی و خدماتی و پروژه های موفق صنعتی به دست آمده بود و با تکیه بر توان شبکه کاری بسیار قوی و مطمئن،  “شرکت مهندسی پادوسپان صنعت”  به شماره ۱۷۶۱۷۸ تهران ، تاسیس گردید. و طی سه سال با تغییر در ترکیب سهامداران و تیم مدیریتی ساختاری منسجم و قانونمند برای ارائه خدمات مشاوره در حوزه مشاوره سرمایه گذاری و مدیریت پروژه ایجاد شد که ده ها پروژه موفق در شرکت را انجام داده بود.

1383
اکوسیستم مشاوره سرمایه گذاری

عملکرد موثر و مفید شرکت مهندسی پادوسپان صنعت به عنوان مدیر پروژه نظارت بر بازسازی صنایع اسیب دیده از زلزله بم، علاوه بر انجام یک تعهد اجتماعی توسط شرکت و همکاران که با لوح تفدیر اقای دکتر اسحاق جهانگیری (به عنوان وزیرصنایع و معادن وقت) همراه بود موجب گردید که باور انجام فعالیت های بزرگ و حضور در شبکه های کاری گسترده در شرکت  پررنگ شده و فصل نوینی در توسعه فعالیت های شرکت آغاز گردد.

در همین سال “انجمن مشاوران سرمایه گذاری ونظارت بر طرح ها” با همراهی آقای سعید داوری فر (مدیرعامل شرکت) به عنوان هئیت موسس تاسیس گردید. تاسیس این انجمن در جهت تعریف اساسی و ساماندهی فعالیت های مشاوره سرمایه گذاری نقطه عطفی درتوسعه کسب و کار حرفه  بود که با حضور اعضای هئیت مدیره شرکت پادوسپان صنعت به عنوان هئیت مدیره انجمن در بیش از شش دوره تا کنون در حال پیشبرد است.

این فعالیت بعدها با حضورآقای سعید داوری فر به عنوان هئیت موسس ” کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی” که رگولاتور حرفه محسوب میگردید تکمیل شد. و با حضور در دو دوره شورای عالی و همراهی و مساعدت در تمام زمینه های دین شرکت به حرفه ایفا گردید.

1390
هدف گیری استراتژیک

با توسعه توان و تجربیات و شبکه کاری شرکت، ورود به فعالیت های جدید و همراهی با پروژه های بزرگ به عنوان خط مشی بازاریابی شرکت انتخاب شد. در این راستا خدمات شرکت از حوزه امکان سنجی و مدیریت پروژه فراتر رفته و شرکت به عنوان یک مشاور جامع در حوزه سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار و بویژه در بخش تامین مالی خدمات خود را گسترش داد.

ارائه خدمات به پتروشیمی لردگان، شرکت کیسون برای سرمایه گذاری در خارج از کشور، شرکت فولاد ماد کوش، مجموعه اطلس ایرانیان، شرکت های گروه مپنا، شرکت های هواپیمایی، شهرداری تهران، وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و وزارت صمت ، شرکت های مادر در صنعت سلولزی و . . .  ثمره این رویکرد بوده اند.

1394
نگاه جهانی

در همراستایی با سیاست های کلان توسعه ایی کشور، برای جلب و جذب سرمایه و منابع مالی از خارج از کشور با همکاری شرکت های خواهر و فعال در حوزه سرمایه گذاری خارجی، این بخش از فعالیت ها نیز با استفاده از تیم های مجرب داخلی و خارجی در دستور کار شرکت قرار گرفت.  همکاری با شبکه های بین المللی از جمله اقدامات موفق در این بخش بوده است.

1397
توسعه سبد خدمات

شرکت مهندسی پادوسپان صنعت با تغییر رویکرد خود به عنوان “مشاور جامع توسعه کسب و کار” و با تکیه بر دانش و تجربه ایی که در پروژه های مختلف کسب نموده و همچنین بهره گیری از شبکه گرانقدر خود،  مجموعه وسیع تری از سرفصل های خدمات را در سبد محصولات خود تعریف نموده و با رویکرد “همکاری برای منافع مشترک” ،  راه حل های جامع در توسعه کسب و کار ارائه مینماید. در این راستا در سرفصل های “مشاوره سرمایه گذاری و تأمین مالی” ، “مدیریت و نظارت بر پروژه” ،”طراحی / مهندسی و تأمین تکنولوژی” و “پروژه های سفارشی” خدمات خود را ارائه می نماید.

مجوزها و عضویت ها

به منظور صحه گذاری توانمندی ها و قابلیت های شرکت مجوزهای مختلفی از مراجع رسمی اخذ شده است.

تیم کاری پادوسپان صنعت

شرکت مهندسی پادوسپان صنعت به مدد  همراهی تیم کاری متعهد و متخصصی که سال ها است همکاری و کار گروهی را با موفقیت در کنار هم تجربه کرده اند سازمانی کارآمد، چابک ومنعطف را تشکیل داده است. برخی از همکاران و مدیران اصلی شرکت عبارتند از: